Οξύ καρδιακό επεισόδιο υπέστη η ηθοποιός Κάρι Φίσερ

politisonline
Δημοσιεύθηκε Δεκέμβριος 24, 2016, 9:40 πμ
6 secs

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται η 60χρονη αμερικανίδα ηθοποιός Κάρι Φίσερ, που ενσάρκωνε τη πριγκίπισσα Λέια στη σειρά ταινιών επιστημονικής φαντασίας «Πόλεμος των Άστρων», η οποία υπέστη καρδιακή προσβολή ενώ επέβαινε σε αεροσκάφος που πραγματοποιούσε την πτήση Λονδίνο – Λος Άντζελες και επιβάτες της χορήγησαν τις πρώτες βοήθειες καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης, όπως αναφέρει ο ιστότοπος TMZ.

O αδελφός της, Τοντ Φίσερ, δήλωσε στο περιοδικό «The Hollywood Reporter» ότι η ηθοποιός βγήκε από το τμήμα εκτάκτων περιστατικών και ότι η κατάστασή της έχει σταθεροποιηθεί, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Το περιστατικό σημειώθηκε 15 λεπτά πριν από την προσγείωση του αεροσκάφους στο Λος Άντζελες, σύμφωνα με το ΤΜΖ.

Ο Ερικ Σκοτ, εκπρόσωπος των πυροσβεστών του Λος Άντζελες, επιβεβαίωσε ότι λίγο μετά το απόγευμα οι πυροσβέστες απάντησαν στην επείγουσα κλήση που έλαβαν από το αεροδρόμιο για ταξιδιώτη που υπέστη οξύ καρδιακό περιστατικό. «Παρείχαν αμέσως βοήθεια καρδιοναπνευστικής ανάνηψης και μετέφεραν την ηθοποιό σε τοπικό νοσοκομείο», διευκρίνισε χωρίς να πει το όνομα της ηθοποιού.

Σύμφωνα με το ΤΜΖ, το προσωπικό που παρείχε τη βοήθεια καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης χρειάστηκε 15 λεπτά για να επανέλθουν οι καρδιακοί παλμοί της ηθοποιού, η οποία τέθηκε σε μηχανική υποστήριξη της αναπνοής και της καρδιακής λειτουργίας στο Ιατρικό Κέντρο UCLA. H ηθοποιός ‘Αννα Ακάνα έγραψε στο λογαριασμό της στο Twitter ότι ταξίδευε στο ίδιο αεροσκάφος: «Η Κάρι Φίσερ σταμάτησε να αναπνέει μέσα στο αεροσκάφος με το οποίο επιστρέφαμε στη χώρα μας. Ελπίζω ότι θα συνέλθει» και ευχαρίστησε πολύ το προσωπικό της United Airlines που έσπευσε να τη βοηθήσει όπως και τον γιατρό και τη νοσοκόμα που ήταν μεταξύ των επιβατών οι οποίοι της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες.

Η αεροπορική εταιρία ανακοίνωσε απλά ότι «το ιατρικό προσωπικό περίμενε την άφιξη της πτήσης 935 από Λονδίνο προς Λος Άντζελες μετά την ειδοποίηση από το πλήρωμα ότι ένας επιβάτης έχει χάσει τις αισθήσεις του».