Τουρκία: Πουλήθηκε ο όμιλος Dogan για 1,2 δισ. δολάρια σε φιλοκυβερνητικό επιχειρηματία

politisonline
Δημοσιεύθηκε Μάρτιος 21, 2018, 4:54 μμ
26 secs

Στα χέρια μεγαλοεπιχειρηματία, φίλου του Ερντογάν, περιέρχεται ο τουρκικός όμιλος Dogan που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την εφημερίδα Ηurriyet και τους τηλεοπτικούς σταθμούς Cnn Turk και Canal D.

Ο τουρκικός ενημερωτικός κολοσσός πουλήθηκε στον Ερντογάν Ντεμιρόρεν,έναντι του ποσού των 1,2 δισ. δολαρίων.

H συμφωνία, που χαρακτηρίζεται «χρυσή» από πολλά τουρκικά ΜΜΕ, αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα σήμερα Τετάρτη το βράδυ, στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο 24.com.tr, με δεδομένο ότι ο 79χρονος επιχειρηματίας είναι στενός φίλος του προέδρου της Τουρκίας Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν, προφανώς πίσω από την εξαγορά υπάρχει… κυβερνητικός δάκτυλος.

Ο ίδιος επιχειρηματίας είχε αγοράσει το 2011 και τις – τότε αντιπολιτευόμενες – εφημερίδες Milliyet and Vatan το 2011 με στόχο να τους αλλάξει γραμμή και να τις κάνει φιλοκυβερνητικές.

Για την εξαγορά των εφημερίδων και των διαδικτυακών τους τόπων, ο Ντεμιρορέν είχε δώσει 74 εκατομμύρια δολάρια.

Συνολικά στον όμιλο Dogan περιλαμβάνονται τα εξής ραδιοτηλεοπτικά, έντυπα και διαδικτυακά Μέσα Kanal D, CNN Turk, Tv2, Dream TV, Dream Türk, Hürriyet, Posta, Fanatik, Hürriyet Daily News, TME, Doğan Burda Magazine, Doğan Egmont, Doğan Kitap, Journal Marketing.

Ποιος είναι ο Ερντογάν Εμιρορέν

Ο 79χρονος επιχειρηματίας, ο οποίος αγόρασε τον όμιλο Dogan, δραστηριοποιείται στο χώρο της ενέργειας με την εταιρεία Milangaz, ενώ του ανήκει και το εμπορικό κέντρο Demirören İstiklal στην Κωνσταντινούπολη. Είναι επίσης πρόεδρος της Τουρκικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου.

(Με πληροφορίες από το insider.gr)